23 marca, 2013

Tytuł nie jest potrzebny...

Dawno już to rozważałam, ale tak jakoś trzymałyście mnie na duchu, ale teraz to już chyba nie ma innego wyjścia. Zawieszam bloga. Dlaczego?
Pewna czytelniczka "nęka" mnie na prywatnych kontach, mówiąc mi bardzo przykre słowa o mnie i o mojej twórczości. Postanowiłam się tym nie przejmować, ale to nie jest takie łatwe. Zmęczona po szkole, przychodzę i gdy widzę to wszystko, łzy mimowolnie wypływają mi z oczu. Nie będę Wam mówiła, co ona do mnie pisze, bo pewnie mała część z Was się tym przejmie. Dlatego ostatnio mało dodawałam, lecz nie przestałam pisać :) Wypisywała różne komentarze, które kasowałam, ale teraz już nie będę tego robiła. Jeżeli ona to teraz czyta, to niech ma tą cholerną satysfakcję. Tak, wygrałaś. Nie mam siły, ani ochoty z Tobą walczyć.
Kiedy nie miałam treningów, cały czas pisałam. skończyłam już to opowiadanie, lecz nigdy nie dowiem się, czy jesteście z niego zadowolone. Tysiące razy myślałam, jak Wam to napisać. Wiele osób stwierdzi, że to nieodpowiedzialne, ale ja nie potrafię. Zaczęłam pisać następne opowiadanie również z udziałem chłopców, lecz ono jest zupełnie inne. chciałabym umieścić je na Internecie, ale pewnie mało z Was będzie je czytać, więc ono jest na razie do szuflady,  dla samej siebie. Nawet nie wiecie jak bardzo Was kocham, pomimo że Was nigdy nie poznałam. ale te słowa kierowane w moją stronę, były jak najszczersze złoto. Zawsze robiłam sobie scren'a z każdego komentarza i trzymam je na gorsze dni :)

Trudno mi jest to pisać. to najtrudniejszy tekst, który kiedykolwiek miałam napisać. ręce mi się trzęsą, a momentami nie mogę powstrzymać się od płaczu. Każdą z Was chciałabym przytulić i podziękować :)
Bardzo chciałabym powrócić do tego opowiadania, ale Ona nie da mi spokoju, więc rozważam założenie drugiego bloga, ale potrzebuję czasu.

oczywiście moje ulubione blogi,  będę odwiedzać, a jest ich kilka, myślę, że autorki tych blogów się domyślą :)

Link do nowego bloga, jeżeli założę, oczywiście podam, ale pewnie i tak już nie będziecie pamiętać.

przepraszam, ale już skończę, bo zaraz nie wytrzymam. Kocham, kocham, kocham WAs wsztystkich najmocniej :)

Tak na koniec, chciałabym zobaczyć ile z Was to naprawdę czytało. jeżeli to czytałaś/eś, to proszę pozostaw nawet kropkę po sobie :)
Każdego z Was zapamiętałam i pamiętać będę :)
dziękuję za 20976 wyświetleń, nie spodziewałam się :)


Do zobaczenie wkrótce :)


Kochająca Peanuts :)

24 komentarze:

  1. Hej. Nie możesz się poddać.! Twój blog jest świetny. Naprawdę mi się podoba. :D
    Co do tej dziewczyny, to spróbuj, mimo wszystko pisać dalej. Z tego co widzę po statystykach wiele osób tu zagląda, a co byś nie robiła, to wszystkim się nie możesz przypodobać. Początki zawsze są trudne, a uwierz mi wiem o czym mówię, bo sama prowadziłam kiedyś bloga. Może po prostu nie czytaj jej wiadomości. Co?
    Jesteś świetna, niezależnie od tego co ona mówi. Pamiętaj o tym. I nie poddawaj się. Wierzę, że uda ci się wrócić do pisania. Liczę na ciebie.:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej!
      Cieszę się, że Tobie się podoba. nawet nie wiesz jak bardzo się cieszę :D wiesz, myślę nad tym, nie wiem, ale nie chcę z tym skończyć. teraz, czy później, będę pisać. Statystki są malutkie, ale nawet kilkaset wejść bardzo mnie cieszy. wiesz, masz rację. nie mogę się każdemu przypodobać :) Kij jej w oko, ale to nie takie proste, uwierz :)

      Prowadziłaś bloga, to wiesz co to znaczy. hahhahah,próbuję ją od dłuższego czasu ignorować, w ogóle nie wiem, skąd ona wie, jak się nazywam. :)
      Dziękuję, że tak sądzisz, choć ja mam niskie mniemania o sobie :(
      dziękuję za słowa otuchy i mogę Ci oiecać, że nie rzucę tego. jak nie te opowiadanie, to inne, i już w najbliższym czasie :)


      Całuję
      Peanuts :d

      Usuń
  2. weź nie usuwaj tego bloga ! :D jest świetny , bardzo świetny ! nie możesz przez jakieś głupie osoby usuwać bloga ;>> miej ją w dupie ... pisz i pisz naprawde blog jest wspaniały i interesujący ! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahhha, bloga nie usunę. Może do niego wrócę :) spokojnie :)
      masz rację, ona jest niezrównoważona :)
      oj, uwierz staram się :)

      dziękuję za pozytywną opinię :*
      Całuję
      Peanuts :D

      Usuń
  3. jejku jaki ten blog jest świetny ! zwariowałaś nie usuwaj go ! ;>>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie usunę bloga, może wrócę, spokojnie :)

      dziękuję za pozytywne słówko, poprawiłeś/aś mi właśnie humorek :)
      dziękuję i całuję :*
      Peanuts :)

      Usuń
  4. Oj;( Ja sie chyba załamię. To, że ktoś myśli to a nie inne- nie przejmuj się! Pisz, bo wiem że to kochasz! :) Nie poddawaj sie:)
    Nie zważaj na innych. Rób to co chcesz, to wolny kraj. Ważne, ze są osoby, które tutaj zaglądają, czytają i podziwiają cię za tak wielki dar! mam nadzieje, ze choć trochę przekonałam cię abyś została...wiem, że pewnie i tak 'klamka zapadła' ale zawsze warto spróbować:) Liczę na cb♥

    U mnie pojawił się nowy rozdział. Mam nadzieję, że wpadniesz i ocenisz;)
    http://hello-in-my-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie załamuj się, kochanie <3
      jak się załamiesz, to kto będzie pisał takie cudowne opowiadania? :)
      aż tak dobrze mnie znasz? hahah, wrócę, ale chyba z nowym opowiadaniem, choć nie chce zostawiać tego. ale skończyłam je i jestem hapyy :) ale leży u mnie w szufladzie i może niedługo je opublikuje :)
      ale chciałam Wam dać coś zupełnie innego, ale nie wiem czy to zaakceptujecie :(

      Ojejciu, nawet nie wiesz jak ja Cię kocham <3 wielki dar? chyba mi pochlebiasz :)

      Przekonać, to troszkę mnie przekonałaś. dziękuję Ci bardzo <3


      oczywiście wejdę i skomentuje :)


      Oeanuts :D

      Usuń
  5. Pokaż swoj umiesniony brzuszek!
    Przez bloga zawalasz treningi i kurwa piszesz tu jakies wypociny z dupy! na treningi oi kasuj tego bloga, albo ka to zrobie :
    I tak mam satysfakcje /*_____*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. po pierwsze przez swój wpis, powiedziałaś kim jeteś. jeden plus za inteligencję! myślisz,że będę umieszczać zdjęcia swojego ciała w internecie? wiedać jak mnie znasz <3

      ciekawi mnie tylko fakt skąd Ty masz linka do mojego bloga. Jeżeli Ci się to nie podoba, w prawym górnym rogu, czerwony przycisk, polecam :)


      To, że ostatnim razem nie było mnie na treningu, nie znaczy, że je od razu zawalam, a na pewno nie zawalam ich przez bloga.
      nie chce mi się, rozwijać mojej wypowiedzi szczególnie dla Ciebie, bo nie jesteś tego warta.

      Usuń
  6. Nie powiem, to smutna wiadomość, ale jednak powiem Ci, że Cię rozumiem. Potrafię sobie wyobrazić, jak się czujesz. Jednak nie warto się przejmować takimi ludźmi, którzy są tak odważni, że doprowadzą człowieka do płaczu i braku chęci do czegokolwiek, a jednak zamiast pokazać swoją prawdziwą twarz piszą z anonima. A wszystko to co robią, to z zazdrości. Dziewczyno, powiem Ci szczerze, że masz talent, a z racji, że jesteś jeszcze młoda, to się na bank się rozwiniesz i dogonisz talentem sławnych pisarzy. A najważniejsze jest to, żebyś nie rezygnowała z tego co kochasz i sprawia Ci radość. Ja osobiście uważam, że jesteś świetna i mam ogromną nadzieję, że nie zostawisz bloga dla swoich wiernych czytelników. Głowa do góry :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny wpis! *.* Serdecznie zapraszam do siebie na: http://carrotsx3.blogspot.com/ ;) Zachęcam do wyrażania opinii w komentarzach i obserwowania. ^^ Pozdrawiam. ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahhhaha, nie uważam, że to świetny wpis :)
      przykro mi, nie odwiedzę Twojego bloga :)

      Usuń
  8. OMFG Weź... nie poddawaj się... chociaż nie wiem co bym zrobiła za twoim miejscu, proszę skończ kiedyś to opowiadanie, a niech tamta laska się wypcha.
    A ta dziewczyna na górze... cóż hmmm... rozumiem chcę zdobyć czytelników, ale pisać "świetny wpis" i go nie czytać, a nawet na niego nie zerknąć to lekka przesada :/ Po za tym równiez nie nazwałabym tego świetnym wpisem.
    Wracając do tematu, chciałabym żebyś mnie poinformowała o tym kiedy będziesz dalej kontynuowała tego bloga, czy jak zaczniesz nowe opowiadanie gdzieś w komentarzu na moim blogu http://definitely-undecided.blogspot.com/
    I pamiętaj: nie poddawaj się :) xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) tak naprawdę skończyłam już to opowadanie, ale nie wiem co o nim sądzić :( jestem w trakcie pisania drugiego, ale nie wiem czy umieszczę je w internecie :)

      oczywiścię, poinformuję Cię z wielką chęcią :)
      całuję

      Usuń
  9. kocham twój blog . <3

    Chciałaś abym cię informowała więc zapraszam na nowy 3 rozdział! rockmeandloveme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Genialny blog ! długo tu nie zaglądałam bo nie miałam czasu ale jak sie doweidziałam to aż sie popłakałam. ;((( Nie poddawaj sie . Ona nie powinna cie az tak dręczyć. Płacze nadal ale co poradze? Będę czekać cały czas! Jak coś dodasz poinformujesz mnie ? Z góry dziękuję. to moj tt @WeronikaGosz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie wiesz jak wielka stalas sie teraz w moich oczach :') wiesz, ze takich ludzi najbardziej cenie? Boze, nie placz przeze mnie. Blagam! Nie placz, Misiu <3
      oczywiscie poinformuje Cie :)
      Trzymaj sie i caluje baaaaardzi :*
      kocham Ciw :*

      Peanuts :D

      Usuń
  11. Jejka popłakałam się. Jakim cudem to koniec ?
    Ja chcę więcej. Przepraszam że nie skomentowałam wcześniej ale zupełnie nie miałam do tego głowy. Pliska pisz coś jeszcze. Załóż nowego bloga bądź cokolwiek. Uwielbiam czytać twoje opowiadania.
    Kocham ciebie i tego bloga... (oczywiście jeśli mogę tak powiedzieć).
    Pozdrawiam i całuję.
    @Destiny27496576

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Blagam dziewczyny nie placzcie przeze mnie, bo chyba nie jestem tego warta :') wiesz ze Cie kocham i Twoja tworczosc? Chyba najbardziej cenie sobie Twioje slowa :) i, ze mnie kochasz! Awww! Wiecie jak mi poprawilyscie humor? :) oczywiscie, jak zaloze nowego bloga, to bedziesz pierwsza osoba, ktora poinformuje :*

      Caluje

      Usuń
    2. Kocham kocham kocham kocham <3
      Zakładaj i to szybciutko bo się nie mogę doczekać <3
      I czy jest jakaś możliwość komunikowania się z tobą ? Strasznie chciałabym cię poznać :D

      Usuń
    3. Boze jak ja Cie kocham, wiesz? I chyba bede Ci to powtarzac ZAWSZE I WSZEDZIE <3<3<3 Mysle, ze zaloze nowego bloga, a jak juz to zrobie to napeno Cie poinformuje <3<3<3
      Ojejciu, baaaardzo mi milo <3<3<3
      Moze podam Ci tt<3?
      @69Ula69


      Caluje <3<3<3

      Usuń