23 listopada, 2012

LIEBSTER ADWARD :)


HEJ!! tutaj odpowiem na część zadanych mi pytań. :) chciałabym odpowiedzieć na wszystkie, ale niestety czasu brak :):)

a więc odpowiem na pytania dziewczyn, które prowadzą blogi, do których najbardziej się przywiązałam:):)

(serdecznie polecam te blogi, bo są świetne:))

PYTANIA:
1.Który z chłopaków jest wg Ciebie najprzystojniejszy?

HMMM... chyba nie umiem się zdecydować, chociaż bardzo często się z tym pytaniem borykam:) jak mam już wybierać to chyba Harry i Niall. nigdy nie umiałam wybrać :)


2.Jaka byłaby Twoja reakcja, gdybyś spotkała któregoś chłopaka z 1D na ulicy?

Ojojoj... chyba próbowałabym się zachowywać normalnie, ale nie wiem czy emocje by mi na to pozwoliły:)

3.Czy dostrzegasz w One Direction jakieś wady?

To trudne pytanie, ale chyba tak... nie lubię, kiedy kłócą się z np. The Wanted :(

4. Czy masz dystans do siebie?

Tak, zdecydowanie tak. Umiem się przyznać do błędu i jestem całkowicie świadoma, że je cały czas popełniam :)


5.Akceptujesz siebie w pełni czy może nie?

Szczerze to nie. Chociaż gdy mówię o tym swoim znajomym czy przyjaciołom, to mnie wyśmiewają...

6.Twoje życiowe motto?

"Jak nie udało się teraz, uda się za drugim czy za siedemnastym razem. Nie poddawaj się!"

7.Opisz Louisa w trzech zdaniach

Bardzo przystojny, utalentowany chłopak. Nie traktuje życia aż tak na poważnie, tylko bawi się nim. Wie czego chce i dba o swoich bliskich. Za to go podziwiam.

8.Który z chłopaków ma najładniejszy uśmiech?

Ohh... to chyba Harruś *_*

9.Miejsce w którym chciałabyś teraz być to...

Myślę, że chciałabym być tam gdzie jestem aktualnie. Mam tu przyjaciół, rodzinę. nie chcę niczego zmieniać :) nie szukam szczęścia, tam gdzie mnie nie ma:)

10. Największe marzenie to...

Wraz z moją grupą wokalną uczestniczyć w bardzo dużym wydarzeniu i dać tam niezapomniany koncert. O tym chyba najbardziej marzę...

11.Jak myślisz, czemu Cię nominowałam?

Hmmm... sama nie wiem... A Ty??



1. Twoje największe, najskrytrze marzenie.

Na pytanie odpowiedziałam wyżej :)

2. Gdybyś mogła być dziewczyną jednego z One Direction, to którego i dlaczego?

Ojejciu... nie wiem... chyba Niall, dlatego że podziwiam go za niezwykłe podejście do życia i gdy widzę jego zdjęcia, to mi miękną kolana :)

3. Skąd czerpiesz inspiracje na opowiadanie?

Chyba z doświadczeń życiowych swoich i moich bliskich...


4. Podaj swoje dwa imiona, chyba, że byłaś bierzmowana no to trzy.

Ula   (jeszcze nie byłam bierzmowana)

5. Ulubiona aktualna piosenka.

Skinny Love- Birdy

6. Jaka była Twoja najniższa ocena na semestr lub na koniec roku.

hahah najniższa?! to 5... tak wiem jestem żałosna...

Ulubiony i znienawidzony przedmiot/przedmioty.

Ulubiony to niemiecki i angielski oraz matematyka. Znienawidzony to przyroda, ale przez nauczycielkę.

8. Dziwne pytanie, ale co chciałabyś dostać pod choinkę.

hahahha aleś dowaliła :)   dostaję bilet do Londynu na koncert 1d. chyba....

9. Co najbardziej cenisz u chłopców z One Direction.

Przyjaźń, podejście do życia, optymizm. :)

10. Jak zaczęła się Twoja przygda z 1D?

Na Yt zobaczyłam wmyb i od razu się zakochałam :)

11. Jak wyobrażasz sobie swoją przyszłość.

Jeszcze nie wiem... nie mam zielonego pojęcia. ale pewnie będę miała dom, męża i psa xd

BLOGI, KTÓRE NOMINUJĘ:
http://oddech-breath.blogspot.com/
http://twinkle-in-eye.blogspot.com/
http://storyy-of-my-life.blogspot.com/
http://storyy-of-my-life.blogspot.com/
http://www.ifeelthreaten.blogspot.com/
http://one-love-1d.blogspot.com/
Moje pytania:
1. Za co lubisz One Direction?
2. Jak się o nich dowiedziałaś?
3. Masz swojego ulubieńca?
4. Jak widzisz One Direction za 10 lat?
5. Twoje największe marzenie?
6. Znienawidzone przedmioty?
7. Skąd czerpiesz inspiracje na bloga?
8. Jaki jest Twój charakter?
9. Ulubiony film lub książka?
10. Co Cię denerwuje w ludziach?
11. Co robisz w wolnych chwilach?
12. Czy w pełni akceptujesz siebie?
13. Chętnie byś się gdzieś wyprowadziła? Jak tak to gdzie i dlaczego?
14. Motto życiowe?
15. Na ile oceniasz mojego bloga ? 
16. Najgłupsza rzecz jaką kiedykolwiek zrobiłaś?



I WIELLLLLLEEEEE WIELLLLEE INNYCH :):)

CAŁUSKI:) ROZDZIAŁ PRAWDOPODOBNIE W NIEDZIELE:)

miłego weekendu :):)

Wasza Peanuts:D

15 komentarzy:

  1. Jeejku dziękuje za nominowanie mojego bloga z imaginami http://trjo.blogspot.com/ Jesteś kochana ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. dzięki za nominację ; ) Tylko gdzie są pytania na które mamy odpowiedzieć ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sorry, coś mi się nie dodało :( ale teraz już jest wszystko :) :)

      Usuń
  3. aaa. dziękuje za nominacje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. http://beginagaiin.blogspot.com/ serdecznie zapraszam na pierwszy rozdział. ;3

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne motto:) Pierwszy raz się z nim spotykam, muszę sobie gdzieś zapisać i czytać za każdym razem kiedty coś mi się nie uda:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję i Również dodaję do obserwowanych!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie ma za co :):) dodałam do obserwowanych, bo masz świetnego bloga i tyle :):) i również dziękuję:)

      Usuń
  7. u mnie nn!
    amore-immortale.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie,

    Malko

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję nominacji :) Jak najbardziej zasłużone... No i dziękuję ci z całego serca, że wśród tylu blogów wyróżniłaś mój.
    Całuję xx

    OdpowiedzUsuń
  10. dopiero teraz przeczytałam nominację :C odpowiem w komentarzu, bo będzie mi wygodniej :)
    Moje pytania:
    1. Za co lubisz One Direction?
    nie wiem za co ich lubię, w sumie chyba kocham ich, nie potrafiłam bym teraz bez nich żyć.
    2. Jak się o nich dowiedziałaś?
    usłyszałam ich piosenkę z koleżanką
    3. Masz swojego ulubieńca?
    tak, jest nim Liam
    4. Jak widzisz One Direction za 10 lat?
    jako dorosłych mężczyzn, mających rodzinę, dzieci, ale nadal kochających swoich fanów
    5. Twoje największe marzenie?
    spotkać 1D i być na ich koncercie
    6. Znienawidzone przedmioty?
    fizyka
    7. Skąd czerpiesz inspiracje na bloga?
    z życia codziennego i z obserwacji ludzi
    8. Jaki jest Twój charakter?
    trudno określić. jestem sympatycznie nastawiona, miła, sympatyczna, bardzo dużo się śmieję, spóźnialska, nerwowa
    9. Ulubiony film lub książka?
    nie mam ulubionych, uwielbiam bardzo dużo książek i filmów
    10. Co Cię denerwuje w ludziach?
    arogancja, brak pohamowań, bezczelność, hejtowanie innych
    11. Co robisz w wolnych chwilach?
    włączam komputer
    12. Czy w pełni akceptujesz siebie?
    nie do końca
    13. Chętnie byś się gdzieś wyprowadziła? Jak tak to gdzie i dlaczego?
    najchętniej do nowego jorku, ponieważ to miejsce moich marzeń, bardzo bym chciała tam pojechać. fascynuje mnie ameryka
    14. Motto życiowe?
    żyj jakby ten dzień miałby być ostatnim
    15. Na ile oceniasz mojego bloga ?
    10/10
    16. Najgłupsza rzecz jaką kiedykolwiek zrobiłaś?
    nie mam pojęcia!
    koniec! :D

    OdpowiedzUsuń