22 września, 2012

Medalion


Tak. Ona tam stała. Wyglądała prześlicznie. Myśli mi się zaczęły zbierać w jedno, lecz nadal nie wiedziałem jak wytłumaczyć jej łzy. Płakała jak bóbr. Nawet nie zauważyła, że wszedłem. Nie wiem dlaczego płakała, ale to był okropny widok. Nie mogłem patrzeć jak cierpi. I tym właśnie uświadomiłem sobie, że ją kocham. Tak naprawdę. Jest niezwykłą dziewczyną. Jej charakter idealnie współgra z moim. Jest cudowną dziewczyną, tylko czy ona na mnie zasługuje. Ale teraz już chyba wszystko zrozumiałem. Ostatnio Mia cały czas pytała się jak mi się układa z Danielle. Wtedy nie widziałem świata poza ją i dopiero teraz zrozumiałem. Jestem idiotą, który łamie jej teraz jej serce, kruche jak japońska porcelana. Nie zasługuje na nią. Zdecydowanie. Skorzystałem z okazji i wyszedłem niezauważony. Tak, wiem jestem chamem. Ale wtedy bym jeszcze pogorszył sytuacje. Gdy cichutko zamknąłem drzwi, ktoś mnie mocno złapał za rękę. Była to osoba niezmiernie silna. Gdy się obróciłem zauważyłem Harrego. Spojrzał na mnie groźnie. Wiedziałem, że on już wie. Spuściłem oczy i wpatrywałem się w brudną podłogę.
-Porozmawiaj z nią! Już!- powiedział przez zęby Hazza.
Lecz ja stałem w miejscu i nie miałem zamiaru się ruszyć.
-Liam, do jasnej cholery?! Słyszysz mnie stary?!
Nastąpiła długa, niezręczna cisza.
-Dobra nie chcesz zrobić tego sam to ci pomogę.
Chłopak Mii jest niezwykle silny, ponieważ codziennie ćwiczy na siłowni. Wziął mnie za ręce i nogi, otworzył drzwi do toalety i wrzucił mnie tam zamykając drzwi. Tan obraz na pewno nie wyglądał  normalnie.
-nie wypuszczę cię, zanim z nią nie porozmawiasz…- powiedział Harry przez drzwi.
Nadal tam siedziała. Siedziała na podłodze, plecami opierając się o ścianę. Płakała. Zauważyła mnie i z wymuszonym uśmiechem dodała:
-Ze mną chcesz porozmawiać?
-Właściwie to tak… wszystko w porządku?- spytałem z zatroskaną miną. Gemma nie odpowiedziała tylko wstała i podeszła do mnie.
-Słuchaj, ja wiem że po tym co ci teraz powiem, znienawidzisz mnie. Uznasz za wariatkę- mówiła patrząc się w podłogę.
-Ale ja  nie mogę tego ukrywać. To mi  nie daje spokoju. Wolę to teraz z siebie wyrzucić.- kontynuowała.
Ja już wiedziałem o co jej chodzi. Nie byłem pewny co mam zrobić. Miałem kompletną pustkę w głowie… pocałować ją? A jeżeli ona tego nie będzie chciała?? Cholera zawsze muszę coś schrzanić…
Za to co zrobił Harry będę mu wdzięczny całe życie.
-Pocałuj ją idioto!- krzyknął przez drzwi chłopak.  Na co ona tylko się uśmiechnęła i automatycznie przestała płakać. Czekała na mój ruch. Podszedłem do niej bliżej. Złapałem ją za biodra i delikatnie przyciągnąłem do siebie. Patrzyliśmy sobie w oczy, uświadomiłem sobie jaka ona jest piękna. I nagle nasze usta złączyły się w długim pocałunku. Nie chciałem, aby ta chwila się kończyła. Było idealnie. Jej usta, wargi, język.
Gdy się oderwaliśmy od siebie, Gem mocno mnie do siebie przytuliła.
-Nawet nie ile na to czekałam.
-Masz wolny wieczór?- wyszeptałem jej do ucha, na co ona odparła:
-Dla ciebie zawsze…         
Wyszliśmy z łazienki trzymając się za ręce. Jej dłoń była taka delikatna i aksamitna. Harry siedział pod ścianą i bawił się swoim medalionem, który jak wstawał, żeby z nami pogadać, upuścił.
-No nareszcie stary.- powiedział i czule się do mnie uśmiechnął.
-Cieszę się!- dodał po czym udał się w głąb Sali.

Mia
Właśnie dostałam sms od Gem, w którym wszystko mi opowiedziała. Byłam taka szczęśliwa. Nie mogłam napałać się jej szczęściem.
Jeszcze parę godzin temu byłam w pokoju z Hazzą. A teraz nie mogłam tego głupka znaleźć. Chodziłam w po całym budynku. Wiedziałam, że gdzieś tam się kręci. Byłam spokojna. Wykończona po długim spacerze, usiadłam naprzeciwko męskiej toalety i to co tam znalazłam zrujnowało mi życie… byłam załamana…

 cześć Misiaczki!!
po pierwsze chciałam Was niezmiernie przeprosić za taką długą nieobecność. nie miałam czasu... przepraszam...
po drugie: wyszedł mi jakoś ten rozdział??? komentujcie... dziękuję stałym czytelnikom:

♥Adaa, Crazy Me,Klaudiaa ;* i wiele wiele innym:) kocham Was:* 

naprawdę polecam ich BLOGI, KTÓRE SĄ ŚWIETNEEEE :*
a więc komentujcie i zapraszam do czytania naprawdę świetnego bloga:http://wouldyouliketoseerealme.blogspot.com/ , 

komentujcie proszę:)

15 komentarzy:

  1. Suuper czekam na nn

    OdpowiedzUsuń
  2. Suuper.. Naprawdę. :D Czekam na nexta.. Jesteś wspaniała.

    OdpowiedzUsuń
  3. Totalnie Cię rozumiem. Brak czasu to i mój problem.
    Nareszcie Liam i Gem. Harry zachował się bardzo spoko :)
    Dzisiaj u mnie nowy rodział :)
    Czekam na nn <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie ma za co :) masz cudownego bloga i czytam go z niezmierną przyjemnością , wyszedł Ci on i to bardzo :D cieszę się że naszym bohaterom wszystko się układa. Czekam na następny, myślę że będzie taki cudowny jak poprzednie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny rozdział <3 Kocham twojego bloga, naprawdę :*
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  6. awww :* jak się cieszę że gem i liam są razem... masz cuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuudownego bloga kocham Cię i całuski:*** ode mnie.
    mam taką propozzycję, bo chcę się dowiedzieć o tb więcej więc może pod każdym rozdziałem napiszesz coś o sb???
    całuski wielkie

    OdpowiedzUsuń
  7. uuuu wreszcie gem i li razem uuuuu megaaa

    OdpowiedzUsuń
  8. uuu :) niech mia zerwie z harrym i będzie z niallem pliss

    OdpowiedzUsuń
  9. awwww czemu ty tak GENIALNIE piszesz ja się pytam?!

    OdpowiedzUsuń
  10. uuuu supcio :)
    a co z tym medalionem??

    OdpowiedzUsuń
  11. czekam na nexta a tak wgl. to dobry pomysł z tymi info

    OdpowiedzUsuń
  12. Rozdział genialny. Cieszę się, że Liam jest z Gemmą. Ta scena w łazience była cudna, i Harry za drzwiami.. :D Życzę weny i czekam na następny oraz dziękuję za wyróżnienie :D :*

    OdpowiedzUsuń
  13. co ona tam zobaczyła?! Jak Harry coś odwalił to normalnie uduszę! A tak w ogóle to nie pamiętam czy zostawiałam kiedyś komentarz tutaj ale czytam cały czas i tak sobie pomyslałam że zostawię po sobie ślad bo wiem jak dużo to znaczy dla kogoś piszącego bloga. Dodaj szybko rozdział bo musze się dowiedziec co tam jest, a raczej kto ;)
    A tak jak bys miała chwilkę wolnego czasu lub miała ochotę przeczytac jakieś opowiadanie to zapraszam do mnie :
    http://cetrii-youaremyheaven.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń