03 września, 2012

INFO

Cześć Miśki!
Jak tam po rozpoczęciu roku? Ja mam codziennie po 6 lekcji^^ nawet nie jest tak źle.. ale mam niestety jeszcze zajęcie pozalekcyjne. i praktycznie w domu będę ok. 17. Więc kolejne rozdziały będą tak dodawane co tydzień może 2(ale raczej co tydzień). nie gniewajcie się, ale w tygodniu po prostu czasuuu brak :(
a tak na marginesie :
DZIĘKUJĘ Wam za tak dużą ilość komentarzy :D jestem w soooo happy :) wiem że 11 to nie za duzo ale ja i tak mam zaciesz na mordce, że ktoś to czyta...
Pozdrwiam :)
a jak tam u Was z planem i zajęciami??
                                                                                    Peanuts :D

3 komentarze:

  1. Nie jest najgorzej 2 dni do 14.20 , 2 do 13.20 i jeden do 12.20:) A dodasz dzisiaj rozdział? Bardzo bym prosiła!;* xx <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Wlasnie dodasz dosiaj nowy ????Barrdzo prroosze :-* ja mam od pon do czwartku do 14:20 i w piatek do 13:25

    OdpowiedzUsuń
  3. noooo dodaj nowy poroszę:) a ja mam 2 razy 8 i 3 razy 6 lekcji nie jest tak źle...

    OdpowiedzUsuń