11 sierpnia, 2012

Małe pytanko... :)

Cześć Dzióbki!! Jeżeli czytasz mojego bloga to proszę zostawiaj komentarze, możesz zrobić to anonimowo więc bez stresu, albo weź udział w ankiecie. To  jest NAPRAWDĘ motywujące. To wiele dla mnie znaczy. A dla Ciebie to tylko niecała minuta. Więc proszę Was,moje kochane czytelniczki.... Bo w sumie nie wiem czy mam pisać dalej...
Jak Wam mijają wakacje??
Już tylko 2 tygodnie :(( więc korzystać proszę...
Ile chcecie rozdziałów?? piszcie w komentarzach :)



Pozdrowionka :Pxx kocham Was<3
Peanuts:D

4 komentarze:

  1. Twój blog jest Mega ;D Czekam na nowy rozdział :-)
    Trzeba go gdzieś zareklamować bo mało osób go czyta a jest świetny :D Postaram sie pokazać innym Directionerką twojego bloga powinien im się spodobać :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Boski :D jakaś dziewczyna zareklamowała go na swoim blogu, weszłam i od razu mi się spodobał. Fabuła wciągająca. Ja chcę dużo rozdziałów, i z niecierpliwością czekam na następny.
    Dam ci kilka porad: Nie pisz buziek "<3",":)" i w ogóle bo to nie wygląda estatycznie.. Nie pisz dużo wykrzykników , tylko jeden. I nie pisz na przykład "Heellloo Londooonn!!!!!" tylko normalnie " Hello London!" jeśli napiszesz jeden wykrzyknik każdy i tak wie że głośno to krzyknęły. I do tego wygląda to ładniej. Czekam na następny. Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się twoje opowiadanie, a mówiąc ściślej jest zajebiste :) ;* Jeśli chodzi o styl pisania to jak dla mnie możesz pisać emotikony, dużo wykrzykników itp. mi to nie przeszkadza :) Hmm ile chcę rozdziałów? Na pewno 20 xDee Czekam na kolejne rozdziały. Wiesz jak ktoś zaprasza mnie na blogi to zawszę wchodzę bo wiem ile to dla kogoś znaczy, liczę też że też odwiedzisz moje , ale nie musisz, po prostu jak chcesz to wpadnij (http://oddech-breath.blogspot.com/ i
    http://where-we-come-from.blogspot.com/ ).
    No i nie rezygnuj z pisania tego bloga bo dobrze ci idzie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję, za wszystkie miłe słowa! Uwagi i prośby, które pisałyście postaram się spełnić. Mam nadzieję, że wtedy będzie lepiej.
    Przepraszam za jakiekolwiek literówki w opowiadaniach, ale po prostu pisałam szybko, bo za bardzo czasu nie miałam. Teraz obiecuję, będę sprawdzała xx

    OdpowiedzUsuń