14 sierpnia, 2012

Życzenie spełnione


Niall podał nam rękę i zaprosił do środka. Kiedy już miałam się udać do salonu, skąd dobiegała głośna muzyka, Gemma zatrzymałam mnie, łapiąc za rękę.
-Mia, ja nie dam rady. Lepiej kiedy wrócę do domu.
-Coś ty! Całe życie marzyłaś, żeby tylko ich dotknąć, a teraz kiedy jesteś na ich imprezie to się poddajesz? Nie taką ciebie znam!
Gemma cichym pomrukiem przyznała mi rację.
Wolnym krokiem udałyśmy się do salonu. Kiedy stanęłyśmy w drzwiach, wszyscy popatrzyli się na nas. Przywitaliśmy się i przedstawiłam im  Gemmę. Gdy pierwszy z nich Liam, przytulił na przywitanie Gem, zaczęła się śmiać pod nosem, a w jej oczach można było zauważyć nieograniczoną, płonącą radość. Kiedy wszyscy poszli do kuchni przynosić przystawki, Harry podszedł do mnie, złapał za obie ręce i powiedział:
-Jesteś mi coś winna, misiu!- powiedział, podkreślając ostatnie słowo.
Ja się cicho zaśmiałam i za razem rzuciłam mu pytające spojrzenie. Po chwili sobie wszystko przypomniałam i bez zastanowienia pocałowałam go w policzek. To było niesamowite. Jego skóra była tak miękka. Miał taki specyficzny zapach, który zwalał mnie z nóg.
-I co może być, misiu- spytałam i pospiesznym krokiem udałam się do kuchni.
Zrobiłam kilka moich dań specjalnych. Wszyscy się nimi delektowali i prosili o więcej. W końcu Zayn puścił muzykę i zaczęliśmy tańczyć. Nawet Gem się rozluźniła. Cały czas namiętnie rozmawiała z Liamem, śmiejąc się do upadłego. Naprawdę dobrze się bawiła, jak każdy zresztą. Nawet nie zauważyłam jak przyszły Eleanor i Perrie. Szybko się zapoznałyśmy i od razu przypadłyśmy sobie do gustu. Nie były takie, jak opisywały je te wszystkie tabloidy.
Alkohol szumiał mi w głowie. Nagle zrobiło mi się trochę słabo, więc postanowiłam wyjść na taras. Chciałam zaczerpnąć trochę świeżego powietrza. Przypomniałam sobie też, że dzisiaj jest noc spadających gwiazd, więc nie chciałam zmarnować okazji.
Usiadłam na leżaku i przyglądałam się niebu. Nawet nie poczułam, że ktoś łapie mnie za ramię. Momentalnie się odwróciłam i ujrzałam Harre’go. Nic nie powiedziałam tylko wstałam i usiadłam na brzegu basen razem z chłopakiem. On czule objął mnie ramieniem. I wspólnie wypatrywaliśmy spadających meteorytów. I w jednej chwili równocześnie zaważyliśmy jednego.
-Jakie jest twoje życzenie?- spytałam.
-Hmmm… Chcę, żebyś była zawsze obok mnie.- powiedział i spojrzał mi prosto w oczy. Nasze usta były niebezpiecznie blisko. I Nagle zamknęły się w krótkim, lecz czułym pocałunku. Gdy te siódme niebo się skończyło, niepewnie uśmiechnęłam się do Hazzy.
-Naprawdę jesteś wyjątkowa, Mia i…
-Oj dosyć tych sentymentalnych, przeżytych, czułych słówek. To co wracamy do reszty?
On wstał pierwszy, wziął mnie za rękę i… Przechytrzył mnie. Wrzucił mnie prosto do basenu. Gdy już wreszcie się wynurzyłam zrobiłam obrażoną minę i krzyknęłam:
-Masz przerąbane, Styles!
W jednej chwili pociągnęłam go za spodnie i sam wpadł z pluskiem do basenu. Pod wodą lekko mnie do siebie przyciągnął i gdy już się wynurzyliśmy, zarzuciłam mu ręce na szyję.
-To co powiesz mi co o mnie myślisz?- zapytał.
Ja mu odpowiedziałam długim, namiętnym pocałunkiem. Potrzebowałam tego. Jego rozpalonych, ciepłych warg. Masywnych dłoni, którymi obdarzał mnie niesamowitym dotykiem. Nie wiem czy alkohol tak na mnie działał, czy robiłam to bo… go po prostu kochałam. Ale myślę, że to drugie. Nasze usta zamknęły się w długim, namiętnym pocałunku. Wplotłam moje ręce w jego loki. Burzyłam mu ten nieskazitelny fryz. On swoimi dłońmi wodził po moich plecach. Zaplotłam swoje nogi wokół jego talii. Oddałam się cała mu. Delikatnie przejeżdżał językiem po moich zębach. Nasze języki prowadziły wojnę, napierając na siebie. Co chwile mocniej przyciągał mnie do siebie, zmniejszając bliskość naszych ciał. Wydawał z siebie ciche pomrukiwanie, które jeszcze bardziej motywowały mnie do kontynuacji naszego pocałunku. Jedną ręką błądziłam po jego włosach ,a drugą przyciągałam go do siebie. Z pocałunku wyrwał mnie krzyk Gemmy. Okazało się, że wszyscy nasz szukali. Szybko wyszliśmy z wody i nagle Harry powiedział:
-Uwielbiam twoje zmysłowe wargi!
Ja nic nie odpowiedziałam tylko mocno przytuliłam się do niego, chcąc mu powiedzieć to samo. Rozumieliśmy się bez słów.
Dalej impreza toczyła się tak samo, lecz po paru godzinach urwał mi się film.

No i jest! Komentujcie miśki J
PS. Liam wygrał w głosowaniu, więc z nim też coś postaram zrobić :P

14 komentarzy:

  1. Geniuszu, brawo, brawo :D SUUUPER ( Again) Ja także dodałam nowe rozdziały, więc jeśli chcesz to zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! Bardzo mi się podoba rozdział :D Czekam na związek Gem z Liamem, mam nadzieję że będzie ;) Szybko dodawaj następny :) xxx

    OdpowiedzUsuń
  3. nie no ty wymiatasz wez napisz ksiazke :-*

    OdpowiedzUsuń
  4. Za oknem brzydka pogoda, przynajmniej u mnie w mieście, dlatego też więcej czasu spędziłam przed laptopem czytając blogi, których nigdy wcześniej nie widziałam. Wszystkie są ciekawe, nie powiem, każdy inny bo nie ma dwóch rzeczy takich samych, lecz tylko na nie których pozostanę i będę czytała dalej. Tak też jest z Twoim blogiem. Masz talent, urzekł mnie sposób w jaki piszesz. Dlatego bez problemu nadrabiałam wszystkie rozdziały jakie do tej pory opublikowałaś. Pisz dalej bo świetnie Ci to wychodzi. Dodaję się do obserwatorów i czekam na kolejny rozdział. Życzę weny :)


    Chciałabym Cię również zaprosić do czytania i obserwowania mojego bloga, o ile po przeczytaniu stwierdzisz, że Ci się podoba i warto. Do niczego nie namawiam :D
    http://keep-calm-and-love-onedirection.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Oho, jaki pocałunek! Cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ooo romantycznie. Dobrze że oni będą razem cieszę się bardzo z tego. :) czekam na następny ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Awww *___*
    Rozpływam się tu ;**
    Pisz następny i to już ;P
    Zapraszam na moje imaginy i opowaiadnie : http://imaginy-o-one-direction-a.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Mmm...
    Kocham to...
    Czekam na NEXT.
    : ***

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowny rozdział. Jak słodko.
    Strasznie mi się podoba twój blog więc dodaję go do obserwowanych. CZekam na kolejny rozdział.
    Zapraszam do mnie <33

    OdpowiedzUsuń
  10. zgadzam sie!! napiasz ksiazke geniuszuuu :-*

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne normalnie nie moge sie doczekac dalszej czesci . mowie Ci mozesz napisac ksiazke

    OdpowiedzUsuń
  12. czeeeść!
    Dopiero teraz zaczęłam czytać twojego bloga i muszę przyznać, że jest świetny! Na serio!
    Mia i Harry ---> jaki pocałunek :DD
    Powiadasz, że Gemma będzie Liamem tak? Fajnie, fajnie :))
    + obserwuję ;))
    Zapraszam też do siebie na bloga : http://why-u-r-torn-apart-1d.blogspot.com/
    Pozdrawiam :DD

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam uwielbiam jeszcze raz uwielbiam twoje opowiadanie <3333
    Awwww ten pocałunek *___*

    OdpowiedzUsuń
  14. Super super i jeszcze raz super:-) dzieki za link:-) informuj mnie na moim blogu o nowych notkach:-) pozdrawiam i zapraszam do siebie M.Payne:-)

    OdpowiedzUsuń